بازاریابی اینترنتی گوگل

بازاریابی اینترنتی گوگل

با بازاریابی اینترنتی از طریق گوگل پلاس و به اشتراک گذاشتن متون مختلف سایتتان را پر بازدید و محبوب کنید و با کاربران و مخاطبین خود مستقیم در گوگل پلاس رابطه برقرار کنید و همچنین کسب و کار خود را از این روش رونق و توسعه دهید.

گوگل پلاس در سال 2011 فعالیت و کار خود را شروع کرد و بازاریابی اینترنتی از طریق گوگل پلاس شکل رسمی گرفت و تا امروز گوگل پلاس بعد از شبکه اجتماعی فیس بوک که حرف اول را می زند در رتبه های بعدی به کار خود ادامه میدهد. براد هرویتز که در گوگل پلاس به عنوان مدیر محصول می باشد در یکی از مصاحبه هایش اعلام کرده است که امیدوار خواهد بود که همه کسانی که می خواهند بازاریابی اینترنتی انجام دهند به کاربرد گوگل پلاس پی ببرند و ایده ها و نظرات خود را در این شبکه ایجاد نمایند.

ساخت صفحه در شبکه اجتماعی گوگل پلاس باعث مزیت هایی مفید برای سایتتان که با کسب وکار شما در ارتباط است، میشود .در زیر چند نمونه از مزایا را اعلام می کنیم:

وقتی از بازاریابی اینترنتی از طریق گوگل پلاس استفاده می کنید در گوگل از رنکینگ خوبی برخوردار می شوید و تعداد کاربرانی که به سمت سایت شما می آیند بیشتر می شوند .

زمانیکه کاربران صفحه گوگل پلاس شما را به لیست خود اضافه می کنند آخرین مطالبی که شما گذاشته اید را می توانند ببینند در نتیجه ترافیک سایت شما بالا می رود.

با کسانی که در حلقه شما قرار گرفته اند می توانید ارتباط و تماس داشته باشید.

اگر اطلاعات شما در گوگل برای کاربران و مخاطبان مفید باشد در رنکینگ سایتتان گوگل پلاس به روش غیرمستقیم در موتور جستجو اثر می گذارد.

شما بدون نیاز به فیلتر شکن می توانید خیلی آسان با گوگل پلاس کار کرده و عضو آن شوید.

همچنین پلاس به شما امکان نویسندگی می دهد و عکس شما در کنار متنی که نوشته اید در نتایج گوگل دیده می شود.

ایجاد رابطه و تماس از طریق Google Hangouts که می توانید فیلم های خود را در آن آپلود کرده و با افراد مختلف در مورد آنها بحث کنید.

در گوگل پلاس پروفایل شما امنیت خاص و مطمئنی را داراست و اینکار از طریق تنظیمات مخصوص در پروفایل صورت می گیرد.همچنین شما می توانید به پروفایل خود لینک اضافه نمایید که این لینک ها شامل آدرس سایتهایی است که شما در انها فعالیت انجام می دهید.

و همچنین شما می توانید پروفایل خود را در پلاس ویرایش و بروز نمایید که این قسمت از بخش های مهم و ضروری در شبکه های اجتماعی به شمار می آید .

آینده گوگل پلاس چگونه است؟؟؟

شاید شما شایعاتی در مورد بازاریابی اینترنتی از طریق گوگل پلاس شنیده باشید و ما در این مقاله می خواهیم تمام این شایعات را برطرف کنیم و اعلام نماییم به تمام کسانیکه این شبکه اجتماعی را انتخاب کرده اند اینده ی روشن برای کسب و کارشان به وجو می آید. اگر خودتان توان اداره کردن سایت و صفحه مورد نظر خود را ندارید و فکر می کنید که نمی توانید کار حرفه ای عرضه نمایید صفحه ی شخصی خود را به شخص کاربلد بسپارید و کار خود را در گوگل پلاس فراموش نکنید.

پتانسیل notification و اطلاعات در گوگل پلاس افزایش بخصوصی پیدا کرده است.

با اپلیکشن های گوگل سازگاری و ارتباط قوی را دارد و می توانید فراتر از دامنه ی گوگل پلاس مطالب خود را به اشتراک با همگان بگذارید .

پیشرفت قابل چشمگیری در اضافه نمودن امکانات خود دارد.

بهترین راه برای ایندکس کردن لینک هایتان گوگل پلاس بوده که این کار را برای شما در چند ثانیه انجام می دهد .

گوگل توجه ویژه خود را به محتویات و مطالب ایندکسی که از طریق گوگل پلاس انجام شده است، می دهد.

و حرف آخر در مورد نکاتی که در گوگل پلاس مفید است:

پس از ساخت صفحه در گوگل پلاس حتماً Hangouts خود را درست کرده و از این راه کاربران گوگل پلاس را شناسایی نمایید. به آدرس Google.com/+/Business رفته و مطالبی در مورد پیشرفت و توسعه بازاریابی و ملزومات شیوه کسب و کار مطالعه نمایید.همچنین گوگل پلاس را به Adsense خود ربط دهید و با اضافه کردن دکمه پلاس به تبلیغات به صفحه گوگل پلاس لینک شوید.

نام شما (*) :
ایمیل شما :
تلفن شما (*) :
کد امنیتی (*) :
پیام شما (*) :

برای این مطلب نظری ثبت نشده، شما اولین نظر را ارسال نمایید.